picture

Działanie przeglądarek
Firefox, Chrome, Opera, IE

To forum jest bardzo dobrze zoptymalizowane pod kątem każdej przeglądarki. Dbamy aby każdy użytkownik mógł swobodnie i bez żadnych przeszkód po nim się poruszać.

picture

Nowa koncepcja
unikalne forum dyskusyjne

Nowy skrypt tego forum sprawił, że duża ilość osób wraca bo jeśli działa forum 24h to miło się go przegląda, bez zakłóceń.

picture

Statystyki forum
oglądalność rośnie

Mamy już, uwaga !!! 1305 zarejestrowanych użytkowników. Aktualnie jest obecnych 25 anonimowych, których zachęcamy do zarejestrowania się...

gdzie naprawić pękniętą szybkę w iphonie

gdzie naprawić pękniętą szybkę w iphonie

Chciałbym naprawić face id w iphone, ale żeby jakaś gwarancja rozruchowa na to była. Czy macie serwis, który zapewnia chociaż 3 miesiące, a najlepiej dłużej na taką usługę? I żeby to była uczciwa gwarancja. Sami wiecie, o co mi chodzi :)

Black_Riot

Posty: 1

 
W iphone 12 PRO naprawiałem zbitą szybkę, a szukałem, co robić przez
https://applemobile.pl/naprawa-zbitej-szybki-iphone-12-12-pro-12-mini-12-pro-max-serwis-iphone-szczecin/ i to najlepszy materiał, jaki znalazłem na ten temat, który krok po kroku przeprowadza przez diagnostykę, a później dalszy serwis. Nie ma sensu ryzykować, bo można sobie uszkodzić cały moduł wyświetlacza, jeżeli szybko nie wyślesz do serwisu. Najczęściej i tak trzeba to wymienić całościowo, ale profesjonalny serwis to zaznaczy. Nie narażą Cię na pewno na większe koszty niż jest to niezbędne do odzyskania użyteczności urządzenia. 180 dni gwarancji robi wrażenie. Tylko specjaliści pewni swoich umiejętności coś takiego proponują na rynku.

Bączeak

Posty: 2

 
Właśnie z szybką jest ten problem, że z czasem może wpłynąć na cały moduł wyświetlacza, albo jeszcze się uszkodzenie pogłębi i będzie zbyt kosztowne, żeby ruszać. Im szybszy serwis, tym lepiej z reguły.

Yuri20

Posty: 9

 
Warto się trochę podszkolić z wiedzy o telefonie, żeby nie nabrać się na dodatkowe koszty w serwisie moim zdaniem, więc dobrze doradzacie.

cinto

Posty: 18

 
Też się z różnymi rzeczami do nich zgłaszałem i za każdym razem w tym samym tygodniu odbierałem telefon. Jak stacjonarnie to pewnie od ręki wiele rzeczy robią.

Hezis

Posty: 2

 
Potwierdzam, że to bardzo dobry serwis i szybko ogarniają, co się stało i co trzeba naprawić. Czasami proponują większą naprawę, chociażby modułu wyświetlacza, ale zawsze wiesz przed, czy opłaca się zdecydować. Z reguły tak.

Lupusx

Posty: 2

 
Śledzę ich od dawna i faktycznie nieźle omawiają różne rzeczy związane z marką Apple, w tym polecenia konkretnych modeli. Staram się kierować w życiu wiedzą od profesjonalistów i się nie zawiodłem na takim podejściu.

szulmar

Posty: 8

 
Nic samodzielnie nie kombinuj z naprawą, tylko od razu do nich wysyłaj. Akurat się specjalizują, marka Apple głównie, wszystkie urządzenia, w tym najnowsze technologie.

namok

Posty: 4

 
180 dni gwarancji to naprawdę długo i jestem wdzięczny za ten kontakt. Nawet nie wiedziałem, że można wysyłkowo naprawić. Człowiek codziennie się czegoś nowego uczy :)

Miluśkooo2

Posty: 3

 
Zakupy fajnie się robi, dzięki Face ID. Niektórzy narzekają na prywatność, ale chodzi o wygodę jednak. Technologia przyszłości zdecydowanie i warto wiedzieć, jak telefon działa generalnie, żeby nawet samodzielnie wstępnie zdiagnozować.

mack

Posty: 6

 
picture
Social Network picture picture picture picture picture picture